Vasara paradīzē ar Jacques Zolty

Samērā nesen LTV1 rādīja visai panaivu seriālu “Nāve Paradīzē”, kur neveikls izmeklētājs rudā brita Krisa Māršala izpildījumā, fonā skanot priecīgiem regeja ritmiem, šķetināja asiņainus noziegumus. Seriāla darbība notika izdomātā Senmerī salā, bet reāli seriāls filmēts Antiļu salu arhipelāgā. Šajā pašā burvīgajā French Carribean salu ainavā risinās arī smaržu “seriāla” Jacques Zolty notikumi. Zīmols izveidots 2013. gadā un tā galvenais varonis ir Žaks Zoltī, kurš jaunībā bijis fotomodelis, arī pats nodarbojies ar fotgrāfēšanu, bet, kad matos iemeties sirmums, uzsācis jaunu dzīvi Paradīzē zemes virsū, t.i. Senbartelmī salā. (Uzziņai: tā ir bijusī Zviedrijas (!) kolonija, tagad Francijas aizjūras teritorija). Šeit Žaks vairāk vai mazāk uzturas jau 25 gadus un aiz garlaicības un salas pārmērīgā miera sadomājies izveidot smaržu sēriju, kas atspoguļotu brīnišķīgo Karību atmosfēru. Laika gaitā zīmols izlaidis 7 aromātus un atkļuvis arī līdz Rīgas smaržu veikaliņam Quintessence.

Zoltī aromāti nav īpaši pārsteidzoši vai oriģināli, to spēks slēpjas tieši aromātu saprotamībā un absolūtā “valkājamībā”. Uz biroju vai pludmali, koncertu vai dārza svētkiem – šie aromāti nevienam uz nerviem nekritīs. Tai pat laikā to kvalitāte šaubas nerada. Smaržas ar devīzi “Baudi dzīvi un vasaru!” fonā skanot saulainam regejam.

Par manu favorītu iesākumā kļuva Sparkling Sand, tajā ir kaut kas nomierinošs, sveķains, ar vīraka un ādas notīm. Bet, iespējams, šis aromāts man vairāk bija vajadzīgs ziemā, kad pirmo reizi to pasmaržoju. Tagad izvēlētos ko zaļāku – piemēram, A Bientot, jeb “uz tikšanos!”, kurš ir ir citrusīgi svaigāks – ar bergamoti, upeņu lapām virsnotīs, ģerāniju, jasmīnu sirdsnotīs un vetivēriju izskaņā. Stāstiņš par to, kā lūst tūristu lietussargi tropiskās lietusgāzes laikā – Ombrella Crash ir īpaši garšīgs, jau lasot nošu aprakstu, saskrien siekalas mutē – rozā pipars, kivi, arbūzs, rabarbers…

Gandrīz visi aromāti veidoti unisex stilā, izņemot oriģinālo Jacques Zolty aromātu. Tas ir aromātisks šiprs ar lavandas, cipreses, pačūlijas, ozola ķērpja un pelēkās ambras notīm, kas īpaši izskaņā kļūst izteikti vīrišķīgs. Savukārt Lily Beach ir vissievišķīgākais no Zoltī aromātiem ar liliju sirdsnotīs, neļķēm un citām puķēm ievadā. Kaut arī vienkāršs, man šis zīmols šķiet sirsnīgs un jauks. Arī aromātu cenas ir patīkamas – 110 eiro par 100 ml pudelīti, kas šo zīmolu padara par teju visekonomiskāko piedāvājumu Vaļņu ielas smaržu veikaliņā un ne tikai tur. Ja slinkums iet izmēģināt smaržas uz Quintessence, pasūtiniet paraudziņus internetā – firstinfragrance.com. Es, savukārt, paskatīšos, vai uz Karību salām nav pieejams kāds superlēts lidojums.

 

 

 

Šis ieraksts tika publicēts Bez tēmas ar birkām , , , , . Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *