Sajūties kā kinozvaigzne! Making Of Cannes

“Making of” ir populārs veids, kā atspoguļot kādas filmas, videoklipa vai reklāmas rullīša tapšanu. Šāda veida filmiņās, kas tiek izplatītas sociālajos tīklos, var ieskatīties filmēšanas aizkulisēs, redzēt aktierus bez grima utt. Bieži vien šis materiāls ir pat interesantāks par pašu reklāmu vai filmu. Jaunais smaržu zīmols no Francijas Making of Cannes radīts Grāsā un iedvesmojies no Kannu kinofestivāla gaisotnes. Visi aromāti ir par un ap festivālu, burziņiem, kinozvaigznēm, filmēšanos un izrādīšanos. Tā radītāja, kuras vārds ir Odrija, jau no bērnības sapņojusi par smaržu pasauli. Šajā zīmolā viņa nu savienojusi visas savas kaislības un arī pieredzi biznesā.

Ja Andris Keišs būtu lūdzis mani izvēlēties smaržas, ko “vilkt” savā sarkanā paklāja uznācienā, es ieteiktu Making Of aromātu Premier Role. Tas ir pietiekami nopietns, nosvērts un tai pat laikā silts un pievilcīgs. Dīvaini, bet man tas galīgi nesaistās ar zīmola mājas lapas reklāmā redzamo blondīni. Nejūtu tajā it nemaz tuberozes, vispār nekā īpaši sievišķīga. Ilang-ilang, kardamona un pačūlijas notis atstāj šokolādei līdzīgu iespaidu. Šis aromāts ir par sevi absolūti pārliecināts, tam nav jāizmanto lēti triki, lai pievērstu sev uzmanību. Fani savu elku ieraudzīs un atpazīs pat pūlī!

Šobrīd vispopulārākais zīmola aromāts Inavouable – spriežot pēc nosaukuma, kaut kas noslēpumains, pat slēpjams, man nemaz neliekas noslēpumains. Tas ir saulains, dzirkstošs un absolūti piemērots, lai ar to aplaistītos pirms došanās uz šampanieša brokastīm kāda industrijai pietuvināta miljonāra jahtā. Magnolija savienojumā ar vaniļu rada ārkārtīgi ņammīgu garšu. Savukārt citrusi, jasmīns un tiāras ziedu notis piešķir svaigumu un spirgtumu. Aromāts ir visai sievišķīgs, kurā neiztrūkstošais ir baltais muskuss, bez kura laikam nav iedomājami šada tipa aromāti. Līdz ar to, nav manējais. Bet Renatu Ļitvinovu varu tīri labi iedomāties šajā ampluā.

Mans favorīts ir Rocher Princier, kas arī arī ekspluatē ballīšu tēmu. Šoreiz recepcija notiek kalna galā pie baltās pils, ar skatu uz rietošo sauli. Šo aromātu var nominēt balvai gan vīriešu, gan sieviešu kategorijās. Jāteic, pirmo reizi saskaros ar sveķu, vīraka un sandala aromātu, kurš nesilda. Gandrīz līdz pēdējam kadram tas paliek vēss un nesatricināms. Acīmredzot, par to atbildīga sastāvdaļa, kura zīmola mājaslapā nosaukta par “cold minty accord”. Uz manas ādas šis aromāts ir noturīgāks par iepriekš aprakstīto ziedu smaržu un vispār ir vairāk manējais. Izskaņa, kas smaržo pēc smalkādas un, benzoīna sveķiem, atstāj patīkamu pēcgaršu, kas kino un parfimērijā ir vienlīdz svarīgi.

Visos Making Of aromātos (eau de parfum koncentrācijā) ir proporcionāli daudz dabīgo sastāvdaļu, tāpēc tie nerada ap sevi pārāk lielu mākoni, tomēr tuvāk ādai ir sajūtami visai spēcīgi. Kā jau filmās reizēm mēdz gadīties, pirmo pusstundu nemaz īsti nevar saprast, par ko ir stāsts, bet uz beigām kļūst interesanti. Vienas kārtīgas pilnmetrāžas filmas garumā (ap 3 stundas) aromāti nospēlē visai plašu emociju gammu. Tāpēc, pirms kādu no tiem iegādāties, noteikti pavadiet kopā vismaz vienu dienu, jo ar ekrāna māksliniekiem nekad nevar būt drošs, kas īsti slēpjas zem grima kārtas…

Šie un vēl citi zīmola aromāti atrodami tepat Vecrīgā, ekskluzīvo smaržu veikalā Quintessence. Lai cena neķertu jūs kā zibens, brīdinu, ka 75 ml pudelīte maksā gandrīz 200 eiro, tikpat cik, piemēram, interneta veikalā firstinfragrance.

Tags: