Raksti

Venenum Kiss jeb saldā indes garša

Venenum Kiss jeb saldā indes garša

Smaržām piemīt laba īpašība – tās iedarbojas zibenīgi. Tāpēc aromāti var labi nomierināt un sniegt komforta sajūtu vakarā pēc satraucošas dienas. Diemžēl, atrast īsto aromātu šim uzdevumam nav viegli, jo pat viena nepatīkama nots var aizdzīt miegu kā uzmācīgs ods. Pirmais aromāts, kuru sāku izmantot sevis iemidzināšanai, bija Dzing! no vecā […]

by × 2019. gada 27. marts × 0 comments
Vero Kerna – vārds, kurš iegājis nišas parfimērijas vēsturē

Vero Kerna – vārds, kurš iegājis nišas parfimērijas vēsturē

Ziņa par parfimēres Vero Kernas aiziešanu pagājušā gada nogalē bija pēkšņa, izņemot tuvākajiem draugiem, kas bija informēti par viņas slimību. Tagad atliek vien nožēlot to reizi parfimērijas izstādē 2017. gadā, kad būtu varējusi vismaz izteikt viņai savu cieņu un apbrīnu, bet šo iespēju atliku uz vēlāku laiku. Personīgi man šīs […]

by × 2019. gada 6. marts × 0 comments
“Dzintara aromāts”. Par grāmatu un alerģiju

“Dzintara aromāts”. Par grāmatu un alerģiju

Gluži nemanot laika gaitā esmu savākusi nelielu “Dzintara” vintāža smaržu kolekciju. “Zīlīte”, “Solo”, “Kristīne” un “Intriga” un kur nu vēl “Trīskārtīgais odekolons” – šīs smaržas pašas mani atradušas katra savā veidā. Jāteic, tie ir labi “franču stila” parfīmi, kurus gan šobrīd atturētos valkāt ikdienā, ja nu vienīgi, izņemto “Zīlīti”, kas […]

by × 2019. gada 22. februāris × 0 comments
Ermenegildo Zegna – labākajās itāļu amatnieku tradīcijās

Ermenegildo Zegna – labākajās itāļu amatnieku tradīcijās

Dārgi uzvalki, ja tajos iekšā nav vīrieša, mani nekad nav īpaši interesējuši, tāpēc biju palaidusi garām faktu, ka Rīgā atrodas itāļu zīmola Ermenegildo Zegna veikals. Uzzināju to tikai pateicoties smaržām. Pagājušā gada rudenī, ošņājoties pa smaržu stendiem Milānas lidostā, uzreiz pamanīju Zegna plauktu. Līdzīgi kā daudzi citi ekskluzīvie itāļu modes […]

by × 2019. gada 10. janvāris × 0 comments
Miskastes vilinājums. I am Trash vs Pulp

Miskastes vilinājums. I am Trash vs Pulp

Aromāti, kas atrodas uz robežas tam, ko varētu saukt nevis par smaržu, bet gan par smaku, parādās arvien biežāk. Tā, piemēram, jaunākais, 2018. gadā izlaistais Etat Libre d’Orange aromāts I Am Trash izveidojis māksliniecisku reklāmas filmiņu, kuru noskatoties nevarēju vien sagaidīt, kad izdosies paostīt šo jauno smaržu. Tomēr filmā šī […]

by × 2018. gada 15. decembris × 0 comments
Baruti kā silta un smaržīga šalle

Baruti kā silta un smaržīga šalle

Kad nomainām plānos mētēlīšus pret pufaikām, arī smaržas jāsāk mainīt uz biezākām. Plānie citrusu, aldehīdu un marīnie akordi salā sašķīst tūkstoš gabaliņos un nav vairs ne svaiguma, ne siltuma. Deguns sāk stiepties koncentrēto smaržu virzienā un plauktā pudelīšu priekšplānā tiek izlikts pēdējais sataupītais Black Afgano piliens. Šis Nasomatto zīmola brīnumdarbs […]

by × 2018. gada 9. decembris × 0 comments
Par cilvēkiem, smaržām un režīmu Havaju salās

Par cilvēkiem, smaržām un režīmu Havaju salās

Cilvēki, kas satikti smaržu izstādēs, reizēm ir pat svarīgāki par jaunatklātajām smaržām. Tā, gluži “nejauši” šoruden Pitti Fragranze iepazinos ar Mihaju, kurš it kā ir no Losandželosas, tāpat kā viņa pārstāvētais zīmols Regime des Fleurs, toties viņa saknes meklējamas Horvātijā. Savukārt “Ziedu Režīma” dibinātāja Alaija (Alia Raza), kā vēlāk izrādās, […]

by × 2018. gada 27. novembris × 0 comments
Aromāti, kas “nebesī” no Edward Bess

Aromāti, kas “nebesī” no Edward Bess

Nē, tas nav vis erceņģelis Gabriels, kā varētu domāt, bet amerikāņu kosmētikas zīmola Edward Bess dibinātājs, bijušais fotomodelis, kurš uzsāka savu veiksmīgo biznesu ar īpaši izsmalcinātu toņu lūpukrāsām jau būdams divdesmit gadus jauns. Sievietes neprot krāsoties – tā viņš paziņoja, dibinot savu zīmolu, bet 2016. gadā radīja arī EB smaržu līniju sadarbībā […]

by × 2018. gada 6. oktobris × 0 comments
Galantais pasaules blandoņa – Gallivant

Galantais pasaules blandoņa – Gallivant

Ceļojumi realitātē stipri mēdz atšķirties no ceļojumiem mūsu sapņos, jo papildus ideālajām ainiņām kafejnīcās vai pludmalē, ir jāpieņem arī pārpildītas lidostas, tūristu grūstīšanās jebkurā vietā, kura pieminēta kādā no seriāliem, ārprātīgi agra celšanās, lai paspētu uz reisu, no bezgalīgas staigāšanas nogurušas kājas, nepārtraukta vajadzība iet uz tualeti, kuras nekad nav […]

by × 2018. gada 22. septembris × 0 comments
K.I.N? jeb Kas ir niša? Pārdomas pēc Pitti Fragranze nišas parfimērijas izstādes

K.I.N? jeb Kas ir niša? Pārdomas pēc Pitti Fragranze nišas parfimērijas izstādes

Malkoju karstu kafiju ar pienu no Starbucks milzīgās krūzes, kurā varētu ietilpt vismaz sešas itāļu “lapsu indes” porcijas, un kavējos pārdomās par pieredzēto 16. nišas un māksliniecisko smaržu izstādē Pitti Fragranze Florencē. “Niša ir mirusi!” – tā nebaidās paziņot ietekmīgi cilvēki, kuri šajā alternatīvās parfimērijas lauciņā jau “apēduši suni”. Vai […]

by × 2018. gada 18. septembris × 0 comments

Par aromātiem un zīmoliem

Meta

Subscribe to my posts



Created by Webfish.