Jul et Mad – saldais pārītis no Parīzes.

Screen shot 2016-03-07 at 10.18.33 AM

Rakstot par Jul et Mad*, pārņem balta skaudība. Kā var tā paveikties – meitenei no Rumānijas Parīzē gaišā dienas laikā iepazīties ar D’Artanjana un Aramisa krustojumu, kurš pie tam ir izstudējis neirozinātnes un bioloģiju, pārzina jaunās tehnoloģijas, komunikācijas un lepojas ar izgudrojumiem 3-D jomā. Jāteic, arī Žiljēnam paveicās – jo pievilcīgā Madalina, iespējams, ir vēl gudrāka par viņu un bērnībā saņēmusi nenovērtējamo socvalsts rūdījumu. Parīzē viņa nokļuva nevis no drūmās vampīru zemes, bet jau no Ņujorkas, kur bija paspējusi iegūt pamatīgas zināšanas kosmētikas mārketinga jomā.

Drīz vien abi noskaidroja, ka abus vieno ne tikai jūtu ķīmija, bet arī interese par parfimēriju. Tā ar nejaušo tikšanos Senžermēna bulvārī aizsākās pārīša mīlas stāsts, kurš kopš 2012. gada iemūžināts smaržu zīmolā Jul et Mad. Veidojot pirmos aromātus, jauniešiem radās ideja smelties iedvesmu pašu romantiskajās attiecībās. Ar to viss arī beigtos, ja pašas smaržas nebūtu izdevušās pietiekami kvalitatīvas un interesantas. Nedaudzu gadu laikā viņiem ir izdevies likt par sevi runāt un vēl vairāk – viņi ir panākuši iespaidīgu zīmola izplatību pasaulē – tas mani iespaido pat vēl vairāk par pašām smaržām. Ārkārtīgi garajā pārdošanas vietu sarakstā ir teju visa Vācija, Itālija un pat Krievija – mārketinga speciāliste Madalīna ir bijusi tiešām laba studente! Jul et Mad formulas tiek radītas sadarbībā ar franču parfimēriem, bet idejas un koncepti, kā jau saprotat, nāk no “saldā pārīša”. Manuprāt šis zīmols mazliet par daudz orientējas uz klientu “biezo” galu. Arī aromātu noformējums (ādas kastītes smaržu luksus variantam 235 eiro par 50ml + 7 ml parfīma) liecina par to, ka pārītis mērķē uz tādu posh zīmolu kā By Kilian cienītājiem. Aromāti no “Mīlas klasikas” kolekcijas veidoti parfīmu koncentrācijā, tomēr man tie nešķiet stipri ne noturības, ne izplatības ziņā. Īsi raksturošu divus man zināmos “Žila un Mades” aromātus.

Terrasse à St-Germain – ļoti tīrs, gaumīgs rožu-sandala aromāts. Atgādina Diptyque Tam Dao un tieši tāpēc man ļoti patīk. Stila ziņā atsauc atmiņā kaut ko no 80-to gadu Lancome produkcijas, bet precīzi nepateikšu, ko tieši. Vecmodīgs gan šis aromāts nav – tas ir klasisks labā nozīmē, ļoti draudzīgs valkāšanai birojā. Cik var noprast, tad Žila un Mades tikšanās laikā Senžermēna terasē ziedēja rozes, izplatot ap pārīti burvīgu smaržu.

Stilettos on Lex – viens no slavenākajiem zīmola aromātiem. Saldens tādā nozīmē, kā kādreiz smaržoja Dobeles gumijotās plastmasas rotaļzvēri – ja nu to kāds, izņemto mani, vēl atceras. Iespējams, ka līdzīgi smaržo arī gumijotas lateksa drēbes? Lai arī šajās smaržās tiek pieminētas rozes, manam degunam tas viennozīmīgi ir izteikts muskusa aromāts. Ņemot vērā manu naidu pret muskusu, šis ir samērā panesams, tomēr man nelietojams.

Īstenībā jau viss ir baigi forši un gribas novēlēt Žilam un Madei gan vēl daudz oriģinālu smaržu, gan bērnu pulciņu un saulainas vecumdienas. Izskatās, ka viņi to ir pelnījuši. Lasu internetā, ka jaunākie Jul et Mad aromāti veltīti ceļojumiem uz eksotiskām valstīm. Acīmredzot, stāsts par skaisto tikšanos turpinās. Noteikti ziņošu par saldā pārīša turpmāko likteni, tikko būs kas jauns!

Varat pirkt Jul et Mad smaržas viņu pašu mājas lapā, firstinfragrance.com veikalā vai kādā no saviem ceļojumiem uz Eiropu vai Krieviju. (Sākot no 2017. gada arī Rīgā var iegādāties Jul et Mad parfīmus – veikalā Quintessence Vaļņu ielā!)

* nejaukt ar Rīgā iecienīto franču zīmolu Mad et Len

Screen shot 2016-03-07 at 10.30.54 AM

Pievienoto foto izcelsmi nezinu, jo viss ņemts pa tiešo no interneta krājumiem.